donderdag, juli 22, 2010

3 setjes voor de meiden...


Nog even deze week 3 setjes voor mijn dochter en mijn twee nichtjes gemaakt. Zondag vliegen we naar Spanje en daar staan de nichtjes ook op de camping. Misschien leuk voor als de meiden naar de mini-disco gaan of wie weet voor een optreden daar....

De rokjes zijn gemaakt van een patchwork-kantachtige stof, gewoon een recht model met bovenin elastiek. De topjes zijn gemaakt naar een patroon van Bizzkids zomer 2007. Eigenlijk moest je de armsgaten en de hals alleen stikken zodat het randje kon rafelen, maar ik heb het dit keer met een bias-bandje opgelost.


Voor mijn dochter heb ik ook nog een jurkje gemaakt. Aan de bovenkant heb ik rimpelelastiek gebruikt, en bandjes over de schouder, verder een rechte jurk naar beneden.
Een foto van als ze hem aan heeft, volgt nog.





6 opmerkingen:

  1. Hoi Lin,
    Wat leuk om je hier "tegen te komen"!!
    De setjes zien er heel leuk uit, weet niet hoe oud de dametjes zijn, maar ze stelen vast de show daar in Spanje ;-)

    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke setjes! Fijne vakantie!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie setjes en leuke kleuren. Ik wens jullie een fijne vakantie in Spanje.

    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke setjes heb je gemaakt voor de meiden!! En die jurk voor jezelf, een paar berichtjes terug, die zit perfect. Ook de Tiramisu ga ik zéker een keertje maken!!!

    Wat een gezellig afwisselend blog heb je.

    Fijn weekend!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Linda,
    leuk dat je meedoet aan de give-away en volger bent geworden .
    Ik vind het altijd zo knap van al die dames die zulke mooie dingen naaien , dat kan ik helaas nou helemaal niet , heb er geen gevoel voor....
    De drie setjes zijn echt heel mooi, hebben de meiden ze veel gedragen in Spanje ?
    fijne dag verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen