maandag, september 06, 2010

Een warme pot thee .....

Uit de "Creating Country Threads" ben ik deze theepot kussen aan het maken.



Ik vond het zo schattig met dat kant en de tekst:
a frosty morning
a warm pot of tea
a bit of stitching
oh cosy me




De theepot heb ik erop geappliceerd. Nu ben ik bezig met het borduurwerk. Voor de letters erop te borduren gebruik ik wateroplosbare vlieseline. Zodra het borduurwerkje af is, moet ik het goed onder de kraan afspoelen en dan is de vlieseline weg.


Zodra het project klaar is laat ik jullie het eindresultaat zien.




2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda, ik zag dat je volger was geworden op mijn blog dus kom ik hier maar eens een kijkje nemen, en wat denk je.......natuurlijk ga ik je ook volgen! Wat maak jij mooie dingen en je blog ziet er ook supermooi uit!
    Fijne dag nog van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Linda het heet ....

    Ateliervan Slagmaat in Lochem Ampsenseweg 17
    winkel is open op dinsdag en woensdag tel is
    0573 255508

    bel andersnog even want vrijdag is een inloop dag groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen