maandag, oktober 11, 2010

Haken...

Al een hele poos bewonder ik de vele mooie projecten die ik op de haakbloggen zie. En zo ben ik enthousiast geworden over de Granny Square (of te wel het vierkantje).

Hieronder een Granny Square gemaakt voor een kussen.
Ik moet hem nog afmaken met een kussensloop.
Bovenop in het midden, een bloem.


Hier kleine Granny Squares ook om een kussen van te maken.


En dan nu het begin van het grote werk: Ik wil een deken maken.
De kleine vierkantjes wil ik aan elkaar maken met zwarte garen.



Tien zijn er af, ik dacht nog ongeveer 78 te gaan....

Groetjes,
Linda


2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    Het lijkt veel 78 stuks, maar voor je het weet zijn ze af!

    Ik vind de kleuren zo lief!

    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nu weet ik niet zeker of mijn vorige reactie hier geplaatst is......
    dus even voor de zekerheid; Bedankt voor je leuke reactie op mijn bloemetjes haken blog. Ik vind dat je erg mooie spulletjes maakt! en het granny square haken staat ook nog hoog op mijn lijstje, maar daar moet ik eerst nog wat extra voor oefenen...

    BeantwoordenVerwijderen