dinsdag, oktober 12, 2010

Scrap quilt, deel 3

Morgen komen de dames van het quilten bij mij langs. Ben best nieuwsgierig hoe ver de andere dames met hun scrap quilt zijn gekomen. Ik zelf was goed begonnen, maar toen ik de effen rand eromheen had gedaan, was ik niet tevreden. De effenrand leek wel een schootje, zie hieronder op de foto.


Heb de rand er maar weer af gehaald en strakker op de binnenkant genaait. Nu maar op een harde ondergrond in de keuken gelegd en opnieuw vastgespeld.

Je ziet dat ik nu ongeveer 5 centimer van de rand overhoud. 


 Dit is dan hoe het er nu uitziet.


En hieronder zie je hoe ik hem uiteindelijk zou willen maken.
De stofjes die ik nog niet gebruikt heb, komen straks terug in de bloemenrand die erop geappliceerd wordt.


wordt vervolgt....

Groeten Linda


3 opmerkingen:

  1. Erg leuk, wat een klus moet dat geweest zijn! Een heel precies werkje volgens mij? Je gehaakte vierkantje zijn ook leuk, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,
    leuk dat je me wel ziet als interieurontwerpster, wie weet als ik ooit eens zat ben van werken in de zorg .....

    Wat een prachtige quilt ben jij aan het maken trouwens, dat zou ik nou niet kunnen, oftewel het geduld voor hebben.
    Succes verder, fijne week , hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen