zaterdag, november 06, 2010

Pincushion Swap (Speldenkussen Swap)

Wat leuk om mee te doen aan de Pincushion Swap.
Spannend wat je krijgt, en zo leuk om iets te maken voor een ander!

Dit is het speldenkussen dat Liesbeth voor mij gemaakt heeft. Een grote speldenkussen, met in het midden een vak. En een klein speldenkussentje in de vorm van een muis, die kan je om je vinger doen. En....  heel lief, ze had er nog een sleutelhanger-meetlintje bij gedaan, net zo gekleurd als het speldenkussen.


Hieronder het speldenkussen die ik voor Liesbeth gamaakt heb.

Het moet een dameshoedje voorstellen. En om haar ook nog wat te verwennen heb ik er een heerlijk Raffaello chocolaatje en een stukje quilt stof bij gedaan. Nou Liesbeth, heel veel plezier ermee!

Jeannet bedankt voor het organiseren van deze Swap.
Gezien het aantal deelnemers (150) mogen we het best een succes noemen.

Mocht je interesse hebben in de beschrijving van het speldenkussenhoedje, laat het dan even weten.

Groeten,
Linda

15 opmerkingen:

  1. Ze zijn allebei hartstikke leuk Linda, dat hoedje, schattig! en dan die van Liesbeth, dat is ook een hele verwennerij, handig met zo,n bakje in het midden. Het was een leuke swap, jullie bedankt voor het zo enthousast mee doen.

    Groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Linda, ik heb al heel wat speldenkussentjes gezien, die van jou is mooi geworden! En je hebt ook al zo'n leuke gekregen!
    Fijn weekend.
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo te zien bij iedereen die speldenkussens. Wat origineel om een hoedje te maken en ook ontzettend leuk wat je gekregen hebt! Dat vakje in het midden lijkt me inderdaad ook handig!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk speldenkussen heb je gekregen en ook nog erg makkelijk. Dat hoedje van jou is ook al zo leuk, ik wil best een beschrijving ervan!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOk hier weer 2 erg leuke speldenkussen! Leuk idee het hoedje. groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  6. piep, wauw wat zijn ze mooi, die van liesbeth is echt een juweeltje, en het hoedje ook erg origineel
    wat zie ik allemaal mooie dingen passeren

    knufje quiltingmieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee mooie speldenkussens!!!
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allebei apart en leuk geworden.
    groetjes Franny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om speldenkussens te ruilen, ik ga ook eens een keer meedoen met zo'n swap, lijkt me erg spannend. Je hebt een leuke blog, ik ga je volgen hoor, oh en heb je voor mij ook het patroon van die superjurk ? Ik kende het niet maar het lijkt me heerlijk zitten. Dank voor je lieve reactie op mijn blog, X Siel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor je complimenten voor het brochesfilmpje. Ik zal het strikje eens laten zien met een vork met camera, het is heel eenvoudig en het effect is super! Vooral met satijnband en ruitjesband!!

    Wat een prachtige speldenkussens!! Ik kijk mijn ogen uit!!! Wat een set is het geworden zeg!

    Het hoedjesspeldenkussentje is ècht een plaatje, dat je dat zelf kan maken, zo mooi!! Ik zou héél graag een beschrijving van dat speldenkussentje willen krijgen. Lijkt me geweldig om te maken!! Wat voor vulling gebruik je eigenlijk in zo'n speldenkussen, ik heb er ooit eentje gemaakt op school en toen had ik een vulling waar nog geen spijker in wilde!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Two more lovely pincushions...your hat is very cute...lucky you to get a pincushion that comes with it's own central storage compartment...very handy.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo
    ik wil heel graag het patroon van de speldenkussen als hoedje
    ik hoop dat ik niet te laat ben en dat het nog geld

    BeantwoordenVerwijderen