dinsdag, december 07, 2010

Een deken van Granny Square haken, vervolg

Langzaam aan begint het een dekentje te worden...


Alle blokken komen qua kleurstelling maar één keer voor, het wordt dus een heel bont gekleurd, maar vrolijk dekentje.


Ik heb nu 25 blokken Granny Squares klaar en 6 blokken waar nog een randje van zwarte wol omheen gehaakt moet worden. Mijn plan is om het kleedje 8 blokken breed te maken en 12 blokken lang (96 blokken in totaal). Dat is in afmetingen ongeveer 1 meter bij 1,45 meter.
Ik heb dus nog 65 blokken te gaan....


Wordt vervolgt....

Groetjes,
Linda

19 opmerkingen:

  1. Een heerlijk project!! en wat zal ie mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och dat is...appeltje eitje...zeggen ze hier!

    Prachtige kleuren Linda,ik word er al vrolijk van als ik er naar kijk! Hoe moet het jou wel vergaan als je de blokken mag haken!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kleuren, Linda. Het is een mooi en leuk werkje om te doen.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je schiet dan al lekker op! Ziet erg leuk uit, lekker fleurig!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Linda,
    Wat een mooie deken zeg! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Leuk dat je met me stofjes wilt ruilen. Ik heb je een mailtje gestuurd, dan kun je me je adres sturen.

    groetjes ronja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Jij maakt ook mooie dingen hoor! Je blog ziet er heel gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Linda! Bedankt voor je leuke berichtjes. Ik heb je laatste post gezien, dat dekentje ziet er al super uit! Gaaf dat je zoveel kleurtjes gebruikt. Gaat vast heel vrolijk worden! :)
    Ik ben een nieuwe volger, bedankt voor het kijken op mijn blog en ik ga weer verder snuffelen op jouwe.
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en fleurige deken ben je aan het maken. Om even antwoord te geven op je vraag over de buttons op mijn blog. Ja de buttons maak ik ook zelf, ze zijn te koop in mijn webwinkeltje. www.haakmuts.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ♥♥ Olá, amiga!
    Seu trabalho ficou muito bonito e colorido.
    Gostei muito.♥♥
    Beijinhos.
    Brasil ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geduld moet jij hebben met al die blokjes haken. Knap hoor! Ik ga zeker nog een keer een swap organiseren. Hou mijn blog maar in de gaten want ik ga binnenkort een speciaal swapblog opzetten.
    Groetjes!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Linda,
    I am so excited to meet you and to have you as a follower at The Country Cottage. I will look forward to seeing you often. You have a wonderful week!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh Linda, dit wordt echt prachtig!! Dat zie je zo, nog even doorhaken... Fijne zondag,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ow, dat wil ik ook zo graag nog eens leren! granny squares.
    deze ziet er nu al heel gezellig uit! wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Linda,
    Jouw pakketje is ook op de post gegaan. Als tnt een beetje meewerkt, moet het heel binnenkort bij je in de bus liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat heb je dat mooi gehaakt. Leuke kleurtjes heb je gebruikt. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Linda,
    Merry Christmas and a Happy New Year for you!!!!!
    xoxoxoxo!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Linda,
    Just stopping by today to wish you and your family a very Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet prachtig mooi uit. Ik zie hier heel veel leuke creaties, en ben gelijk volger geworden van je blog.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Linda!
    Ben op zoek naar patroon Emami dress.
    Kan ik dat via jou ontvangen?
    Hoor het graag!
    GR Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen